čtvrtek 20. června 2019

Bomix 2%

Odesíláme obvykle do pracovních dnů. KODA FABIAŠKODA OCTAVIA. Není momentálně skladem . Porovnejte dnešní ceny na váš dotaz relé žhavení od prověřených obchodů a společností.


Vytahnu rele 1a dela to uplne to same, jako kdyz tam to rele je nebo uplne to same, jako kdyz auto jezdilo: Rozsviti se zhaveni na cca 2-3 . Page 1- Žhavící svíčky, termostarty, ohřívače vzduchu, elektromagnetické ventily, relé žhavení. MECÁNICA FULL Recommended for you. Doplňující informace ke zboží: Any and all spare parts we supply are solely intended forbrthe designated purpose as defined . Ridici jednotka, doba zhaveni PEUGEOT 4Sedan 2. Mám problém se startováním kolem 5C.


Vsetynapsal: a co relé 1je v pořádku? Měnil jsem relé žhavení. V předchozím tématu, který jsem založil mi radili relé. Rele 1pouští proud do jednotky. Relé 1NENÍ relé žhavení ! Se žhavením nemá absolutně nic společného.


Je v reléové skříňce u nohou . Tak stále se mi hřeje elektrikář na nic nepřišel, na vagu vše o. Během jízdy je relé 1opravdu moc . Jsou to především startéry, alternátory, svíčky, relé , baterie, spínače, klaksony,. Jestli si to myslím správně, tak už zbývá jen relé žhavení nejspíš č. Ted po výměně čidla teploty to zatím neudělalo, ale i předtím to bylo nevyzpytatelné. Octavia II jednotka žhavení. Mě takhle zlobilo rele 1v pojistkovce, občas to nechtělo chytat, občas při velký ráně (kanál, díra) cukl motor. Hydraulické systémy ostatní.


Válce, písty, pístní kroužky. Po zapnutí klíčku musí skočit relé 1, přes které jde napájení ř. Nepíšeš, zda tě relé spíná. Rád bych napřed oměřil a zkontroloval celou cestu žhavění od AKU po. Re: Nejspíš relé žhavení.


HDI - popis, aplikace, fotografie. CITROEN, BERLINGO I (MF), 1. SPRINTER 2-t karoserie (90 902), 2CDI, 04.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky