čtvrtek 3. října 2019

Oprava konektoru vyhřívání zadního skla

Vyrobce mi nechtel uznat reklamaci a konektory upadavali jak nic. Koupil jsem a posléze nalepil zadní sklo bez konektorů od el. SW-nefunguje vyhřívání zadního skla - VYŘEŠENO - Servis.


Konektor se utrl ze skla , napadlo mě jej připájet. Inak este, da sa kupit taka pasta na opravu tych prerusenych drotov. Zdravím, urval se mi konektor na zadním skle , zkoušel jsem jej nahradit. V a kontakt by měl u toho bastlu být také, . Pod plasty má okno na každé straně konektor - Ohmetrem prověříme elektrický obvod vyhřívání okna – zde bylo . Oprava vyhřívání zadního skla.


Nejdříve změříme napájení na obou konektorech na skle. Zde by mělo být stejné napětí jako je na baterii. Jeden kabel připojíme na zem a . Octavii Combi, tak kontrolka svítila,.


Jestli to už někdo řešil opravou , nebo se okno musí vyměnit. Jak opravit vyhřívání skla ? A pokud je ulomenej konektor od skla , tak to podle mě není opravitelné. Co existuje a funguje, je lak na opravu přeškrábnutých vyhřívacích spojů na skle - musí . Nejjednodužší oprava přerušených nebo poškrábaných . Ulomil (odlepil ?) se mi jazýček vyhřívání zadního okna. Zůstal mi v ruce, když jsem chtěl zkontrolovat konektor , jestli je správně nasazen. V zimním období často využíváme funkci vyhřívání zadního okna.


MOntáž a MOntáž skla zadníhO Okna demontáž. Odpojíme konektory vyhřívání zadního skla. Cena s DPH, 29Kč. Běžná cena, 47Kč.


Tak i já jako většina lagunkářu mám v háji vyhřívaní zadního okna. Problém je s největší. Při zapnutí vyhřívání zadního skla mi rádio začalo šumět a rušit se.


Stačí první měřící vodič připojit na konektor napájení (na skle ) a druhým se dotýkat . Pokud při opravě okno nevyndavali,neměly by být konektory odpojeny,bývají na boku pod bočnímy plasty které lemují okno,navedou tě tam . Sada na opravu vyhřívání zadního okna. Hledáte oprava vyhřivani zadniho skla ? Souprava pro opravu vyhřívání zadního skla.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky