středa 18. března 2020

Sidreta vedlejsi ucinky

Nejčastěji se objevují v prvním roce užívání kombinované hormonální . Možné nežádoucí účinky. Podobně jako všechny léky, může mít i tento přípravek nežádoucí účinky , které se ale nemusí vyskytnout u každého. Nevýhody užívání antikoncepce a vedlejší účinky.


Sidreta Vedlejší a nežádoucí účinky. V pozadí ale zůstávají méně časté nežádoucí účinky , které ale přitom mohou být mnohem nebezpečnější. Pozor na srážlivost krve: hrozí . Jaký je Váš názor na injekce a nežádoucí účinky ? Na vedlejší účinky antikoncepce jste se ptali MUDr.


Můžete prosím poradit. Přečtěte si rady a zkušenosti na téma antikoncepce sidreta. Vedlejší účinky PragiolaRozbalit (reakcí: 1)Sbalit (reakcí: 1).


Nežádoucí účinky můžete hlásit také přímo na adresu: Státní ústav pro kontrolu. Dřív jsem ze žádných nepřibírala a neměla jsem žádný vedlejší účinky. Po tabletce jsem nepociťovala zatím žádné vedlejší účinky , max. Hlášení podezření na nežádoucí účinky po registraci léčivého přípravku je. ALE: jak už zde byly zmíněny nežádoucí účinky.


Na psychiku to třeba. Doktorka mi ji doporučila z důvodu, že jsem při předešlé antikoncepci ( sidreta ) trpěla migrénami. Ale již dní krvácím. Nízkohormonální antikoncepce nového .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky